ots-abo

Outsourcing IT

abonament

Opis produktu

Outsourcing IT to pełna lub częściowa obsługa informatyczna firmy przez zewnętrzny zespół IT.
Outsourcing IT dotyczy bieżącej obsługi pracowników (helpdesk), zarządzania systemami informatycznymi (administracja IT), serwisowania sprzętu komputerowego (serwis IT) czy projektowania i tworzenia aplikacji (software house).

W ramach abonamentu IT oferujemy trzy rodzaje SLA (Service Level Agreement, czyli oczekiwanego czasu reakcji na zgłoszoną awarię oraz czasu jej usunięcia): Standard, Gold oraz Platinum.

SLA Administracja IT Serwis IT Helpdesk
Standard 8h/24h 8h/48h 6h/-
Gold 4h/12h 4h/24h 4h/-
Platinum 2h/8h 2h/12h 2h/-

*Reakcja/usunięcie awarii

Ceny abonamentu outsourcing IT zależne są od ilości stacji roboczych i obsługiwanych urządzeń, poziomu SLA oraz rodzaju świadczonych w jego ramach usług.

Jesteś zainteresowany wykupieniem Outsourcingu IT dla Twojej firmy?