Porównanie Project Online

Project Online Essentials

Project Online Professional

Project Online Premium

Moduł można kupić tylko jako dodatek do Project Online Professional lub Project Online Premium

Zarządzanie projektami w chmurze za pośrednictwem pulpitu i przeglądarki internetowej

Kompletne narzędzie do zarządzania projektami

Cena w abonamencie miesięcznym* 27,00 zł netto 115,00 zł netto 210,00 zł netto
Cena w abonamencie rocznym* 324,00 zł netto 1350,00 zł netto 2500,00 zł netto

Kup Teraz

Kup teraz

Kup teraz

Pełna aktualna wersja aplikacji, do zainstalowania PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check
Aktualizacja zadań
Członkowie zespołu projektowego mogą aktualizować zadania z dowolnego urządzenia
PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check
Podsumowanie czasu pracy
Pozwala kontrolować czas potrzebny na realizację celów projektu oraz celów biznesowych np.: fakturowanie, rozliczenia etc.
PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check
Współpraca
Członkowie zespołu mogą udostępniać dokumenty i korzystać z aplikacji Skype for Business do komunikowania się podczas pracy nad projektem
 PMG_Icon_Check  PMG_Icon_Check  PMG_Icon_Check
Synchronizacja z programem SharePoint
Synchronizowanie projektów z listami zadań programu SharePoint
PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check
Harmonogram projektów i planowanie
Zawiera narzędzia planowania, takie jak diagramy Gantta i posiada wbudowane niestandardowe szablony, ułatwiające rozpoczęcie pracy
PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check
Raporty i analiza biznesowa
Stałe monitorowanie etapów wykonania projektu, przygotowywanie wykresów obrazujących postępy i opóźnienia w realizacji, analiza danych finansowych
PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check
Zapisywanie projektów w chmurze
Efektywna współpraca, dzięki łatwiejszemu dostępowi do danych projektowych dla każdego członka zespołu, z dowolnego urządzenia
PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check
Zarządzanie zasobami projektu
Pozwala rezerwować zasoby na potrzeby projektu – przypisywać zasoby do zadań, przydzielać osoby do projektów
PMG_Icon_Check PMG_Icon_Check
Wybór i optymalizacja działań
Wypróbuj różne scenariusze działań, żeby wypracować optymalne rozwiązania strategiczne, będące wypadkową czynników biznesowych i założeń projektowych
PMG_Icon_Check
Zarządzanie potrzebami
Zapisywanie i ocena przydatność pomysłów dotyczących projektu, przy użyciu standardowego procesu
PMG_Icon_Check
Zarządzanie zasobami firmy
Sprawdzaj, jak zasoby są wykorzystywane w projektach, aby zoptymalizować ich użycie
PMG_Icon_Check
Raporty zbiorcze
Zbieraj dane na temat projektów, by uzyskać informacje o wszystkich podjętych działaniach
PMG_Icon_Check

Zobacz całe portfolio produktów dostępnych od zaraz w zobowiązaniu miesięcznym lub rocznym!

*Przykładowe ceny nie stanowią oferty handlowej. Po najbardziej aktualne ceny i oferty zapraszamy do sklepu lub po prostu skontaktuj się z nami!