Microsoft OneDrive – 1 TB przestrzeni dla firm

Microsoft OneDrive jest usługą, która zapewnia przestrzeń dyskową do przechowywania danych w chmurze. Zawiera dysk wirtualny o pojemności 1 TB, na którym możesz przechowywać pliki, dokumenty, bazy danych oraz inne materiały niezbędne w Twojej firmie. Dysk ten jest skutecznie zabezpieczony przed zagrożeniami z zewnątrz, takimi jak wirusy czy kradzież danych.

 

Microsoft OneDrive w Office 365

Microsoft OneDrive

Chroń

Dysk Office 365 jest chroniony licznymi certyfikatami, a jego bezpieczeństwo potwierdza m. in. Unia Europejska czy GIODO. Twoje dokumenty zawsze będą bezpieczne. Dlatego Microsoft OneDrive stanowi świetną alternatywę dla zwykłych serwerów czy urządzeń PC, laptopów, tabletów i telefonów. Przede wszystkim w wyniku uszkodzenia sprzętu nie utracisz swoich danych. OneDrive jest także tańszy niż serwery backupowe. Oprócz tego dla wszystkich danych z dysku automatycznie tworzą się kopie zapasowe na serwerach Microsoft.

Uporządkuj

Ze względu na dużą ilość przestrzeni dyskowej, możesz potraktować OneDrive jako miejsce do przechowywania kopii zapasowych lub też miejsce pracy. Dzięki wielu prostym narzędziom szybko uporządkujesz i posegregujesz poszczególne materiały, a co za tym idzie – ułatwisz do nich dostęp uprawnionym osobom.

Microsoft OneDrive

Nadaj dostęp

Do dysku Office 365 dostęp masz zawsze i wszędzie – zarówno online, jak i offline. Szybka synchronizacja plików edytowanych offline w folderze OneDrive nastąpi po połączeniu się z internetem – nie musisz sam wrzucać pliku na dysk i zamieniać go z poprzednikiem. Ponadto możesz nadawać uprawnienia wybranym osobom z lub spoza firmy i udostępniać im wybrane lub wszystkie pliki.

Dysk ten to także świetne miejsce do pracy zespołowej – uprawnione osoby mogą pracować na tym samym dokumencie na każdym urządzeniu i w tym samym czasie. Wprowadzone zmiany synchronizują się automatycznie i natychmiast, więc każdy widzi na bieżąco postęp pracy.

Zobacz, jak wygląda wdrożenie OneDrive do firmy.