Kiedy potrzebne jest szkolenie?
Zarówno mniejsze, jaki i większe firmy mogą stanąć przed problemem związanym z użytkowaniem Office 356. Zatrudniając przynajmniej kilka osób, bez trudu zaobserwujesz, że są wśród nich takie, dla których pakiet ten nie ma tajemnic, jak i takie, którym korzystanie z tych usług sprawia trudności. Znajdą się też osoby, które znają i wykorzystują tylko niektóre funkcjonalności usługi. Takie rozwarstwienie wśród użytkowników programów, których na co dzień używa się w Twojej firmie, może się pogłębiać i utrudniać przepływ informacji między pracownikami, a także szkodzić relacjom z klientami.
Znamy takie sytuacje i chcemy pomóc Ci im przeciwdziałać. Dlatego przygotowaliśmy szkolenie dla użytkowników usługi Office 365, którzy wykorzystują Exchange Online oraz pracę grupową w Outlooku i chcą wykonywać swoje zadania skuteczniej i efektywniej, bo pragną skupiać się na rzeczach o największej wartości.
Opis szkolenia
W trakcie kursu przekazana zostanie wiedza, dotycząca pracy z wiadomościami email, kontaktami, notatkami i innymi elementami, dostępnymi w programie Outlook oraz One Note i Skype for Business, a także zarządzania pracą zespołową dzięki Microsoft Teams.
Szkolenie składa się z dwóch części. Pierwsza to krótka część teoretyczna, podczas której zostaną przedstawione główne założenia oraz omówione zasady savoir vivre`u, którymi kierują się użytkownicy poczty elektronicznej. Druga przeznaczona jest na warsztaty ze wspólnej pracy z Outlookiem, ćwiczenia wykonywane przez uczestników pod okiem prowadzącego oraz pytania i odpowiedzi.
By szkolenie stało się inwestycją dostosowaną do potrzeb konkretnej organizacji przed szkoleniem przeprowadzamy test. Pozwoli nam to na oszacowanie wyjściowych umiejętności uczestników i dopasowanie do nich poziomu zajęć. Drugi test przygotujemy po szkoleniu, co pokaże w jakim stopniu zostały zrealizowane jego cele.
Warsztaty prowadzimy w siedzibie klienta. Dla każdego uczestnika na czas trwania przygotowujemy notebook z niezbędnym oprogramowaniem.
Jakie są korzyści?
Na przeprowadzeniu szkolenia skorzystają nie tylko Twoi pracownicy, którzy podniosą swoje umiejętności w zakresie przesyłania, planowania i organizacji wiadomości, kontaktów i kalendarza. Profity może czerpać cała organizacja. Realizacja szkolenia przyczyni się do wyrównania poziomu jego uczestników, a to wpłynie na podniesienie standardów komunikacji w firmie.