Jak usunąć licencję użytkownika w usłudze Office 365 dla firm?
Aby móc usunąć licencję użytkownika musisz być administratorem globalnym lub administratorem zarządzającym użytkownikami.
Aby usunąć licencję:
- Zaloguj się do usługi Office 365.
- Przejdź do Centrum administracyjnego.
- Wybierz pozycję Użytkownicy, a potem Aktywni Użytkownicy.
- Zaznacz pole obok nazwy użytkownika, którego zmiana ma dotyczyć.
- Wybierz Edytuj w wierszu Licencje produktu (po prawej stronie).
- W oknie Licencje produktu ustaw przełącznik w pozycji Wyłączone przy tej licencji, którą masz zamiar usunąć dla danego użytkownika. W przyszłości będziesz mógł włączyć tę lub przypisać inne licencje dla tego użytkownika.
- By zakończyć procedurę wybierz na dole okna Licencje produktu pozycję Zapisz>Zamknij>Zamknij.