Jak pobrać i zainstalować usługi Office 365 lub pakiet Office 2016

Jak pobrać i zainstalować usługi Office 365 lub pakiet Office 2016 na PC lub Mac?

Zanim rozpoczniesz – sprawdź, czy dany komputer spełnia wymogi systemowe, a także czy masz konto Microsoft albo konto służbowe skorelowane z pakietem Office. A potem postępuj wedle poniższych wskazówek:

  1. Wejdź do witryny www.portal.office.com
  2. Zaloguj się przy użyciu konta, z którego korzystasz z pakietem Office (konto służbowe).
  3. Wybierz pozycję Zainstaluj pakiet Office (po prawej stronie, u góry).

 

W ten sposób zainstalujesz 32-bitową wersję pakietu Office na komputerze PC lub 64-bitową na komputerze Mac.

Aby zainstalować wersję 64-bitową lub pakiet Office w anglojęzycznej wersji na komputerze PC lub laptopie, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

  1. Wejdź do witryny www.portal.office.com.
  2. Wybierz pozycję Inne instalacje (po prawej stronie, u góry).
  3. Z rozwijanej listy wybierz odpowiedni Język.
  4. Wybierz wersję Zaawansowane i z rozwijanej listy wybierz wersję 64-bitową.
  5. Wybierz pozycję Zainstaluj i postępuj zgodnie z poleceniami instalatora.

 

Jesteś zainteresowany wdrożeniem Microsoft 365 i korzystaniem z pakietu Office w firmie?

.