Jak pobrać i zainstalować usługi Office 365 lub pakiet Office 2016 na PC lub Mac?
Zanim rozpoczniesz – sprawdź, czy dany komputer spełnia wymogi systemowe, a także czy masz konto Microsoft albo konto służbowe skorelowane z pakietem Office. A potem postępuj wedle poniższych wskazówek:
- Wejdź do witryny www.portal.office.com
- Zaloguj się przy użyciu konta, z którego korzystasz z pakietem Office (konto służbowe).
- Wybierz pozycję Zainstaluj pakiet Office (po prawej stronie, u góry).
W ten sposób zainstalujesz 32-bitową wersję pakietu Office na komputerze PC lub 64-bitową na komputerze Mac.
Aby zainstalować wersję 64-bitową lub pakiet Office w anglojęzycznej wersji na komputerze PC lub laptopie, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
- Wejdź do witryny www.portal.office.com.
- Wybierz pozycję Inne instalacje (po prawej stronie, u góry).
- Z rozwijanej listy wybierz odpowiedni Język.
- Wybierz wersję Zaawansowane i z rozwijanej listy wybierz wersję 64-bitową.
- Wybierz pozycję Zainstaluj i postępuj zgodnie z poleceniami instalatora.
Jesteś zainteresowany wdrożeniem Microsoft 365 i korzystaniem z pakietu Office w firmie?
.