Jak przypisać użytkownikowi licencję w usłudze Office 365 dla firm?
Aby móc przypisywać licencje użytkownikom musisz być administratorem globalnym lub administratorem zarządzającym użytkownikami. Użytkownicy zaś muszą mieć utworzone konta.
- Aby rozpocząć przypisywanie licencji zaloguj się do usługi Office 365, używając do tego służbowego konta.
- Przejdź do Centrum administracyjnego usługi Office 365.
- Wybierz pozycję Użytkownicy, a potem Aktywni Użytkownicy.
- Zaznacz pole przy nazwie użytkownika, któremu zamierzasz przypisać licencję.
- Wybierz pozycję Edytuj w wierszu Licencje produktu (wiersz ten usytuowany jest po prawej stronie).
- Przestaw przełącznik na pozycję Włączone, przy tej licencji, którą przypisujesz użytkownikowi. Dla każdego użytkownika wszystkie usługi skorelowane z daną licencją są przypisane domyślnie. Aby wprowadzić ograniczenia w dostępie do niektórych usług, przestaw przełącznik na pozycję Wyłączone.
- Na dole okna Licencje produktu, wybierz Zapisz>Zamknij>Zamknij.
W przyszłości będziesz mógł edytować pola przydzielania licencji użytkownikom lub usuwać licencje.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub chcesz kupić licencje – skontaktuj się z nami!