Usługa Exchange Online to zaawansowana usługa profesjonalnej poczty biznesowej. Oprócz standardowych i rozbudowanych funkcji wysyłania i odbierania e-maili, zapewnia dostęp do kalendarza, współdzielenie go ze współpracownikami i zintegrowanie bazy kontaktów. Z Exchange Online możesz korzystać na każdym urządzeniu, a także z poziomu przeglądarki.
Usługa Exchange Online w Office 365
Zobacz, jak wygląda wdrożenie Exchange Online w firmie.
Office nie jest Ci potrzebny!
Usługa Exchange Online daje Ci możliwość wyświetlania i edytowania przysłanych dokumentów bez konieczności posiadania zainstalowanego pakietu Office na urządzeniu. Do programów z rodziny Office masz zawsze dostęp z poziomu przeglądarki lub na żądanie. Takie rozwiązanie pozwoli Ci zaoszczędzić miejsce na urządzeniu, co jest szczególnie przydatne w przypadku korzystania z telefonów komórkowych czy tabletów.
Mobilnie i szybko
Pisz i odbieraj wiadomości, edytuj i przesyłaj pliki, organizuj spotkania, zarządzaj czasem swoim i pracowników – te oraz wiele innych funkcji Exchange Online mogą pozytywnie wpłynąć na przyspieszenie Twojej pracy. Dzięki współdzieleniu kalendarzy szybko sprawdzisz, kto idzie na urlop, a kto wyjeżdża na delegację. Przydzielisz także zadania innym osobom, przełożysz spotkania i ustalisz termin ważnej konferencji. Zawsze masz dostęp do najświeższych informacji.
Sprawna praca zespołowa w Exchange Online
W Exchange Online możesz tworzyć wiele skrzynek pocztowych i przypisywać je zarówno do pracowników, jak i oddziałów, działów, projektów. W ten sposób zniknie konieczność rozsyłania osobnych wiadomości do wszystkich osób zajmujących się tym samym projektem. Wystarczy, że prześlesz materiały na skrzynkę pocztową przypisaną do projektu, a otrzyma je każdy pracownik związany z tymże projektem bez względu na dział czy oddział. Edytowane dokumenty automatycznie zmieniają się u wszystkich, każda osoba ma także dostęp do wcześniejszych wersji i może zobaczyć, kto dokonał poprawek.