Aplikacje Office w modelu chmurowym zyskały dodatkową funkcję: wersjonowanie. Dzięki niej dokument jest na bieżąco synchronizowany i zapisywany, ale poprzednie jego wersje zachowują się w historii edycji. Zawsze możesz do niej sięgnąć i sprawdzić, ile razy dokument był zmieniany, a także powrócić do wcześniejszych wersji.
Dostosuj się
Wersjonowanie Office 365 umożliwia dostosowanie danego dokumentu do Twoich indywidualnych potrzeb. Nie musisz tworzyć oddzielnych plików, by przystosować prezentację czy ofertę do danej firmy. Wystarczy, że otworzysz podobny dokument i stworzysz kolejną jego wersję bez usuwania poprzednika. Takie podejście szybko usprawni Twoją pracę!
Koniec z zapchanym dyskiem!
Zdarzyło Ci się mieć problem z dyskami, na których znalazły się całe morza plików z niemal identyczną treścią? Jeśli różnice były niewielkie, ale istotne (np. data, zmiana nazwiska handlowca etc.), wszystkie te dokumenty trzeba było zachować. W ten sposób szybko zapełnia się pamięć. W Office 365 nie ma takiego problemu. Po pierwsze, niezliczone wersje tego samego dokumentu znajdują się w chmurze, a po drugie, nie musisz zapisywać dwóch osobnych dokumentów jako wersje tego samego pliku.
Proste wyszukiwanie i wersjonowanie Office 365
Rozbudowana możliwość przeszukiwania dokumentów pozwoli Ci szybko znaleźć to, czego szukasz. Przed oczami nie zobaczysz już tysięcy plików, ale jeden konkretny dokument z możliwością wybrania takiej jego wersji, która Ci najbardziej odpowiada. Oprócz tego zawsze masz dostęp do plików z poziomu przeglądarki internetowej, więc możesz na bieżąco śledzić zmiany i synchronizować dokumenty. Wersjonowanie dokonuje się na bieżąco – nie musisz naciskać żadnego przycisku, ani stosować innych funkcji. Office 365 zrobi to za Ciebie!