Usługi IT

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów wprowadziliśmy do naszej oferty atrakcyjne pakiety lub pojedyncze godziny usług naszych specjalistów. Oferujemy trzy podstawowe usługi, które świadczone są w ramach outsourcingu IT: helpdesk IT, administrację IT oraz serwis IT.

Wybierz usługę IT:

HELPDESK IT

Usługa helpdesk to zdalna pomoc merytoryczna lub techniczna w użytkowaniu komputera lub aplikacji za pomocą telefonu lub internetu.
W ramach usługi helpdesk pomagamy zdalnie użytkownikom, przeprowadzamy konsultacje, przyjmujemy zgłoszenia usterek i awarii oraz rozwiązujemy proste problemy. Usługa helpdesk obejmuje zdalne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym oraz konfigurację sprzętu i oprogramowania.

Helpdesk Helpdesk – pakiet 10h Helpdesk – pakiet 20h

ADMINISTRACJA IT

Administracja IT to pełna opieka administracyjna nad komputerami użytkowników oraz siecią lokalną. Na sieć lokalną mogą składać się, oprócz stacji roboczych, czyli firmowych komputerów stacjonarnych lub laptopów, serwery wykorzystywane w firmach w różnych rolach, zarówno te fizyczne, jak i wirtualne oraz różnego rodzaju urządzenia sieciowe, w tym drukarki, routery czy switche.

Administracja IT Administracja IT – pakiet 10h Administracja IT – pakiet 20h

SERWIS IT

Usługa serwisu IT obejmuje opiekę oraz wsparcie serwisowe dotyczące komputerów, serwerów i całego sprzętu informatycznego w firmie. W ramach serwisu IT usuwamy awarie i usterki stacji roboczych użytkowników oraz sieci i podstawowej infrastruktury Windows.

Serwis IT Serwis IT – pakiet 10h Serwis IT – pakiet 20h

Dlaczego warto z nami współpracować?

Optymalizacja kosztów

Pomożemy dobrać najbardziej korzystne rozwiązanie dla Twojej firmy

Certyfikowani specjaliści

Jesteśmy specjalistami po szkoleniach i z certyfikatami Microsoft

Merytoryczne wsparcie

Przekażemy Ci naszą wiedzę na temat licencji Microsoft